07 September 2014

"כששפיר תסיים בוועדת כספים, תדעו לאן הולך הכסף שלכם"


 
Source: mass emailing


For English press here



מחאת המיליארדים

למרות פגרת הקיץ, השבועות האחרונים היו עמוסים במיוחד. המלחמה בוועדת הכספים נגד התקציב הסודי שחשפתי השנה, מחאת המיליארדים, מגיעה לשיאה בדיונים חטופים על קיצוצים בשירותים החברתיים. יו"ר ועדת הכספים מפחד מהח"כית שמעזה לחשוף את התחבולות שלו ואת הדילים הפוליטיים שהוא סוגר עם משרד האוצר  על חשבון הכסף של כולנו, ומגרש אותי מהוועדה בכוח. זה לא מצליח לו: בסוף האמת יוצאת לאור. כתבת "הארץ", נעמי דרום, עקבה אחרי מקרוב במשך חודשיים ו
פרסמה בכתבת השער של מוסף הארץ מבט מבפנים על המלחמה שלי על הכסף שלכם. אני מזמינה אתכם לקרוא את הראיון איתי ולהעביר הלאה (לחיצה על התמונה מובילה לכתבה, או אתם לא מנויים לחצו כאן): 

איפה הכסף של הדרום? 

במשך כל ימי הלחימה דרשתי ממשרד האוצר ומוועדת הכספים דבר אחד: להעביר כסף לחיזוק הכלכלה בדרום, ולבנות תכנית רב-שנתית לשיקום החוסן החברתי של ישובי הדרום ועוטף עזה. במדינה מתוקנת היה מוקם עכשיו מערך סיוע של עובדים סוציאליים לילדים שנפגעו מטראומה ושחוששים לחזור הביתה, או לצאת החוצה מהמרחב המוגן, והיה מועבר סיוע תקציבי משמעותי למערכת החינוך ולחינוך הלא פורמלי. היו בונים תכנית מיוחדת לסטודנטים במכללת ספיר ובאוניברסיטת בן גוריון כדי לסייע להם להתגבר על הקשיים הכלכליים כתוצאה מקיץ ללא עבודה ולהישאר לגור בדרום.

אבל את הכסף הזה לא דחוף לאוצר להעביר. במקום זה, הם כינסו ישיבה מיוחדת של ועדת הכספים כדי להעביר 20 מיליון שקלים לחיזוק החוסן החברתי ביהודה ושומרון ו-70 מיליון שקלים למועצות הדתיות. זה כבר לא עניין של שמאל וימין - זה פשוט עיוות של סדרי העדיפויות. יו"ר ועדת כספים, ח"כ ניסן סלומינסקי הציב תנאי: הוא לא מקדם את חוק המע"מ של לפיד עד שלא מעבירים כספים לחינוך ורווחה בהתנחלויות (מאז אוקטובר, הבונוסים להתנחלויות עברו את ה-900 מיליון שקלים!). לא לנחל עוז, לא לכפר עזה, לא לבאר שבע. מה שמעניין את הימין זה בית אל, אלקנה וחברון. צריך להגיד את זה ברור וחד: הח"כים של הימין שכחו את הציונות ושכחו את מדינת ישראל. הם נלחמים רק על עתידן של הגבעות ביהודה ושומרון, ומצידם תושבי הדרום יכולים ללכת לחפש את החברים שלהם. קראו כאן את הטור שפרסמתי בהארץ וצפו בכתבה של מתן חודורוב על הדיון:


התשובה שלי לגיא רולניק

גיא רולניק קורא לי, בטור השבועי שלו, להיאבק במלציות המיסוי שסוחטות את הקופה הציבורית. אני מסבירה לו בטור תגובה שכדי להיאבק במליציות חייבים קודם כל לחסל את המנהרות שבאמצעותן קבוצות האינטרסים הסחטניות מצליחות לעשות בתקציב המדינה כבשלהן. קראו כאן את הטור.

צריכה אתכם איתי


ככל שאמשיך במאבק על השקיפות, כך יפעילו המתנגדים לו כוח גדול יותר בניסיון להשתיק אותי. הרבה אנשים מרוויחים הרבה מאוד כסף וכוח מהמצב הקיים, והם לא מתכוונים לוותר עליו בשום פנים ואופן. כדי להבטיח שאף אחד לא יעצור אותנו אני זקוקה לכם איתי. לא רק בלייקים ובפרגונים המשמחים שאני מקבלת ברחוב או במיילים המחזקים שאתם כותבים לי. זה מחמם את הלב, אבל כדי לעקור מהשורש את השחיתות שמתקיימת בוועדת הכספים, אני צריכה גב חזק בתוך המפלגה שלי. אני זקוקה לכל אחד ואחת מכם, שאכפת לו לאן הכסף שלו הולך ומוכן להתייצב לצידי ברגע האמת.

בלי אנשים שיתפקדו למפלגת העבודה ויתמכו בי מתוכה, המשימה הזו תהיה בלתי אפשרית. האנשים שמרוויחים מהמצב הקיים מכירים היטב את השיטה ומנסים להפעיל לחץ גם מבפנים. אנחנו יכולים לנצח אותם אם נפעל ביחד.

התפקדות למפלגת העבודה לוקחת לא יותר משתי דקות ועולה 75 שקלים בשנה. הכנסו ללינק והצטרפו למאבק שלי. זו כבר לא מחאת המיליון. זו מחאה על מיליארדי השקלים שלנו שהוזרמו למקומות הלא נכונים.
להתפקדות: http://stavshaffir.co.il/?page_id=34
 

 
עקבו אחרי בפייסבוק

עקבו אחרי בטוויטר

הכנסו לאתר

עקבו אחרי באינסטגרם
אם יש לכם שאלות, בעיות ואפילו ביקורת אתם מוזמנים לפנות אליי בכל דבר ועניין לכתובת הזו - sshaffir@knesset.gov.il
 
שיהיה חודש של עשייה לכולנו!
שלכם,

סתיו








                                        
כנסת ישראל · משכן הכנסת · ירושלים 9195015 · Israel

No comments:

Post a Comment